fredag 8 oktober 2010

Trött

så in i bängen trött ... just idag skulle det sitta fint med att INTE ha tusen hästar att ta hand om. Extremt sällan jag känner så här, faktiskt. Extremt ofta jag känner att jag skulle kunna mocka åt alla i stallet bara för att ... men inte idag.

Jag vill ha mina hästar här hemma, inte behöva sitta i bilen i 20-25 min först ...

Jag VET att jag inte ska klaga - dels är 20-25 min inte såå lång tid och dels har jag ju faktiskt en bil och behöver inte sitta på bussen ... men jag gör vad jag vill och klagar lite till ...

Vill inte, vill inte, vill inte .... ha hästarna inackorderade

Vill, vill, vill ha dom hemma på egen gård

4 kommentarer:

Ullis sa...

Hihi. Du är rolig du! :)

Fast visst skulle det vara skönt att ha sina godingar där man har huset? Det är ju inte att gnälla direkt, det är ju sann realitet att det skulle förenkla saker...som då man är extra trött.

LisaFlisa sa...

Förstår dig! Tror inte att jag skulle "orka" åka den sträckan varje dag, flera gånger. Du är stark du!
Men jag håller med Ullis, det är ju en realitet att det skulle förenkla. Så fortsätt önska! Om man inte gör det så blir det aldig av!
Massa kramar :-)

Viveca sa...

Hej! Tack för kommentaren hos mig. Man får gnälla ibland! Och visst är det skönt att ha hästarna hemma. Men allt har sina för- och nackdelar. Var länge sedan jag var här nu så jag läser på lite:)

sofia sa...

Finns både för o nackdelar med allt. Förstår om det blir drygt att åka bil den tiden till hästarna. Tid man kan göra annat som att kunna vara med hästarna.....

En annan som har hästarna hemma saknar ibland sällskap, aldrig r man nöjd;0)