fredag 1 oktober 2010

Lite frågor

Jag undrar, såklart, vilka ni är, ni som läser mig blogg. Inte alla kommenterar - och det är ju verkligen upp till var och en. Jag har sett att jag har rätt mycket besök och jag skulle vilja veta lite mer om er. Så jag har gjort en liten enkät där ni kan svara på 4 enkla frågor. Hoppas ni vill :)


Klicka här för att komma till enkäten

Anledningen för mig, från början, att över huvud taget starta den här bloggen var att en del av familjen bor långt bort från oss och för dem är det roligt att kunna ta del av vår vardag. Men vi har inte sååå stor släkt så nu måste nog en och annan ha tillkommit som läsare *hihi*

8 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har jag svarat på din enkäten (vilket jävla ord att stava då)
Men jag vill lägga till några saker:
Jag heter Pia Lundstedt och är inte släkt med dig, dock är du min dotters extra-mamma! Det har vi bestämt!
Kram Pernilla!

Ullis sa...

Jag har också svarat på din enkät. :)

Jag är inte heller släkt med dig och det kan jag tycka vara synd. =)
Om vi hade varit släkt så kunde du ha hjälpt mig med att köpa en BRA häst! :-0

Jag gillar din blogg. Du skriver bra och du har en mycket trevlig "ton" (så du är nog himla trevlig i verkligheten) i bloggen, så det är mina anledningar varför jag hänger här! Ja, det behövde jag förstås inte skriva...
Dina (era) hästar är dessutom sååå söta att titta på.

Det tråkigaste för mig är att jag inte har någon egen häst. Jag älskar verkligen hästar. Då jag frågar en massa knasiga frågor här, brukar du så tålmodigt svara och det uppskattar jag. Så jag håller med dig om att du bjuder verkligen på dig själv och det uppskattar jag mycket.

Ullis sa...

Nu skrev jag fel igen: jag är inte släkt med dig, men framför allt så vet jag inte vem du är! Alltså, jag känner dig inte IRL. Vilken lång förklaring...ja, men du fattar! :-0

LisaFlisa sa...

Hejsan P!
Jag är inte heller släkt med dig, men jag är gift med din bror så familj är jag iaf! ;-)
Saknar er alltid så mycket och därför är det så roligt att läsa din blogg. Fast det vet du ju redan :-)
Massa kramar

PEWS sa...

Jag sitter nästan här och rodnar - ni är så snälla allihopa :) - släkt som icke släkt.
Ja Pia - din dotter är min extradotter och storasyster till min dotter. Det kommer hon alltid vara :D Jag är såå glad att jag har henne - utan henne skulle livet vara bra mycket tråkigare, det är ett som är säkert. Kram tillbaka
För övrigt skulle jag ju ringa dig - kom jag just på hihi

Stina sa...

Jag läser, och brukar lämna någon kommentar då och då så du "känner" nog igen mig =)

VildeKaja sa...

..jag behöver nog inte presentera mig men kan inte låta bli att pipa lite i kommentatorfältet ändå.. haha

Maja :) sa...

Jag läser :)

//Maja