lördag 30 oktober 2010

En dag i tävlingens tecken

utan ponny :O
Hihi
Idag har vi varit och hejjat på laget. Det var långt att åka men kändes ändå väldigt lätt när man inte hade med sig några ponnysar :)
På dom två förklasserna som var fick vi flera placeringar och det var 4 av dem (alla nollor såklart) som fick vara med i lagklassen. De tre som hade ridit när vi tyvärr var tvungna att åka hem red jättefint. Ett litet pet bara. Jag fick nyligen besked via sms att laget kom totalt 4a och det måste man ju säga är väldigt bra. I laget red ju 3 st 11-åringar och en tjej som är några år äldre.
Det var kul och lyxigt att åka iväg och kolla på täving utan att ha med sig egen ponny att dona med. Skönt för mig som inte behövde vara nervös något alls :)

På slutet av dagen fick jag ett erbjudande som jag måste ta ställning till. OM jag tackar ja kommer det ändra på en hel del ...

... så det var väl snällt ;)  Men ni behöver inte oroa er - om jag tackar ja gör jag det inom några dagar så då får ni veta hihi

Jag lovar att lägga upp lite bilder under morgondagen - den här bloggen har innehållit alldeles för lite bilder på sistone - skärpning P :)

7 kommentarer:

Matilda sa...

Och så vill vi (jag) se film på löshoppningen :D

Anonym sa...

Asså Pernilla! HUR kan du göra sådär.. först säga A sen får man vänta på B.. Grr!

// Pia

LisaFlisa sa...

Verkligen! Håller med Pia!
Nyfiken i en strut, det är jag det! :-)
Kramar

Sofia sa...

Lr hur!!! Så typiskt dig, sluta med det!!!!!!!!!! inte snällt att lämna oss så här :o

Inga-Lill sa...

Vad tror du din mamma tycker? Ut med språket. Snälla!

Anonym sa...

Du vet hur du ska göra.....hihi :)

Unknown sa...

Ååå vad nyfiken man blir! Hoppas på fortsättning snart ;)
Kram Tolla