torsdag 7 januari 2010

Hoppträning och dåliga ben

Tisdag och onsdag denna vecka var det dags för hoppkurs hos Jenny. Både E och S skulle med på Kakan och Sudden. På måndagen filmade jag hela mitt ridpass, satte upp kameran på stativ och slog på den. När jag på kvällen kollade igenom filmen insåg jag att Sudden var halt (Sudden och S kom in i ridhuset under tiden jag red). När vi kom ut till stallet på tisdagen skulle vi kontrollera Suddens ben och hittar då ett sår och ett ben tjockt som en stock - inte bra! Men det var inte ens det benet som han var halt på måndagen. Ja ja, tvättade såret och lät honom stå inne resten av dagen. Istället för Sudden så tog vi med oss Zorino. DET var kul tyckte han :D
S var jätteduktig - hon hade bara ridit honom tre ggr innan, två ggr i skogen och en på utevolten. Så det var såklart inte så lätt.

Det gick jättebra för Kakan och E - de var duktiga och jag vet inte riktigt vem som tyckte det var roligast *hihi*.



1 kommentar:

Sofia sa...

Emma och Kakan är ju bara för söta :D
Haha, såg att min film var censurerad... Men det såg ju helt okej ut, trodde jag flög fram mer i landningarna även på dom bätte... :p