torsdag 16 december 2010

Upp som en sol ner som en pannkaka

brukar en kompis till mig säga ... bra uttryck säger jag
man kan också använda sig av omvända

upp som en pannkaka ner som en sol

vet inte riktigt dock vilket som kan vara bäst?


Saker och ting händer i alla fall och snart kan jag berätta mer om det här på bloggen - (nu blir Sofia arg).

Vad jag däremot kan dela med mig av är att igår var vi iväg på träning med båda ponnysarna och det gick strålande. Tjejerna trodde nog att dom skulle drutta av igår (innan träningen började vill säga) men det gick så bra som aldrig förr :)

Jag bjuder på en liten film - klipp från gårdagens träning:

4 kommentarer:

Sofia sa...

Kul med träningen, visst va han rädd för vattenmattor förut?

Men sådär kan du inte säga, nu blir jag jätterädd!!!

Anonym sa...

Ja jag blir också lite sur. Säger man "A", får man säga "B"! Man blir ju så sjukt nyfiken på vad som ska hända...
Hoppas iafa att det är nått bra, kul, spännande, nått som du vill ska hända.

Kram,kram // Pia

lizaanz sa...

Vilken söt ponny? hur gammal är den?

PEWS sa...

Liza - ponnyn är fem år :)