söndag 26 december 2010

Över

Så nu är julen över och det är dags att återgå till vardag igen ... typ i alla fall. Jag vaknade med migrän både torsdag, julafton och juldagen. VERKLIGEN inte kul. Jag konsumerad väldigt osunda mängder med både treo och migränmedicin för att försöka hålla mig på benen när vi hade gäster men det hjälpte bara sådär :(
Men vi hade ändå en väldigt trevlig julafton - är så glad att alla systersönerna (som nästan är som egna söner) kom med. Kanske inte så många fler jular då alla är samlade med tanke på att dom börjar bli rätt stora nu.
Många fina julisar hittade till nya hem :)

Jakten på det "perfekta" stallet går vidare. Såklart låg denna aktivitet på rätt låg nivå på grund av både migrän och julfirande. Men nu är det hög tid att fortsätta letandet. Verkligen INTE lätt.

Idag hade vi aktivitet i stallet - det stod uteritt på schemat och vi var 7 st som red ut tillsammans och hade jättetrevligt. Tyvärr var det jättekallt och jag frös en del på slutet men det var ändå mysigt.

I morgon har vi maskeradhoppning men jag har inte den ringaste idé om vad jag ska klä ut mig till :S

Nu ska jag alldeles strax åka iväg och kvällsfodra!

Inga kommentarer: