fredag 10 december 2010

Detta ångrar jag

Jag skulle egentligen skriva om min favoritfödelsedag men jag tycker inte fördelsedagen är så viktig så jag har inget speceillt att skriva om där ...

Vad gäller att ångra saker och ting - känns som en extremt onödig sak att ägna sig åt tycker jag. Har jag, som så mycket annat bra här i livet, lärt mig av min kära syster-yster :) I det långa loppet är det endast sådana saker man INTE gjorde som man till slut ångrar. Saker man gör och vågar sig på ångrar man sällan.

Det finns dock en sak som jag ibland tänker på - undrar hur det hade blivit OM vi hade valt så istället. För länge sedan hade min man möjligheten att få jobba i USA. Hur hade livet blivit om vi hade åkt dit?

Ytterligare en sak finns men det är så himla länge sedan att det nästan är preskiberat (hihi). När jag var barn spelade jag teater på Stadsteatern. Efter en uppsättning av "Ett dockhem" så fick jag frågan av Allan Edvall om jag ville medverka i hans nästa projekt. Jag sa nej .... :s
Där kan man också undra - hur skulle livet ha blivit?

2 kommentarer:

Ullis sa...

Du hade antagligen varit skådespelare med egen häst om det sistnämnda fortlöpt idag! =)

Sofia sa...

Det skulle ju varit väldigt kul! Skådespelare med häst asså ;) Fast jag är bara glad att allt har gått precis som det har gjort för annars kan jag säkert säga att jag inte skulle ha häst nu! Så det är jag dig evigt tacksam för <3