torsdag 2 december 2010

Dag 14 - Vad hade jag på mig idag

Nu återuppstår denna lilla roliga grej - och idag ska ni få veta vad jag har på mig. Kul va ;)

Faktum är att eftersom vi har sjukstuga här hemma så är det fortfarande pyjamasen som sitter på ... hehe
och klockan är halv två.

Fast - jag har varit iväg en sväng till affären och då satte jag på mig skidbyxorna och skidjackan ovanpå pyjamasen eftersom det är minus 10 grader här hemma.
Snart ska jag sätta på mig understället, mellanstället och sedan termobyxorna (dom som jag har i stallet) och min tjock-fleece för att sedan åka till stallet och försöka mig på konststycket att tina upp min frysna transport. Dock inte hela transporten utan bara ta bort den frusna torven i gångjärnen på lämmen eftersom den inte går att stänga :(

Inga kommentarer: