söndag 12 december 2010

Konstigt

Att kolla på statistiken över bloggen är en underlig upplevelse:

Av mina besökare under en månad så finns:

2352 st i Sverige
46 st i USA
15 st i Belgien
10 st i Nederländerna
6 st i Kroatien
4 st i Finland
3 st i Tyskland
3 st i Spanien
2 st i Brasilien
2 st i Danmark

VA
:O
:S

Fattar nada - vilka är ni och hur känner ni mig, hur hittade ni hit och fattar ni ens vad jag skriver? Brasilien? Var det en engångshändelse eller är det "trogna" besökare? Om nu någon känner sig träffad - hör gärna av er och berätta :)

Vääldigt mång av sökorden som gör att folk hamna hos mig har med Camilla Andersson Füller och Team Caf att göra och det gillas :) Kanske någon blir avskräckt från att köpa häst av henne pga mitt inlägg som handlar om hur JAG blev lurad.

Runt 100 unika besökare varje dag har jag. Kan inte riktigt ta in att så många har lust att läsa om vad lilla jag pysslar med.

2 kommentarer:

Freppsi sa...

Låter kul med så många läsare.. jag har inte alls lika många men kul ändå att kolla statistiken, tycker jag.. Jag tror att man söker på lite olika saker vilket gör att du får träffar i andra länder.. typ har du ju namn som ger länder etc etc men såklart finns det många utlandssvenskar!! Kul!! Trevlig tredje advent!!

Ullis sa...

Jag tycker du skriver väldigt bra och underhållande. Måste även tillstå att jag är väldigt kräsen då det gäller bloggar, så det är ett väldigt högt betyg för vad jag tycker om din blogg. :)

Det finns en identifikationsfaktor också i mitt fall. Jag älskar hästar och har en dotter som gör det med. Vi delar denna hobby likt du och din dotter. Det uppstår ett speciellt band, då man har något man brinner för tillsammans. Dessutom så tror jag din tös är lika gammal som min..? Min är 12 år, alltså en 98:a. Lite kul, tycker jag.