lördag 4 december 2010

Min fredag

Klockan 10 hade jag "träff" med frisören och för första gången i mitt liv blev jag klippt av en manlig frisör ... han var inte så pratsam, vilket jag tycker väldigt mycket om. Jag tycker nämligen att dem två timmarna är såå skönt att bara vara. Han var jätteduktig dock och jag blev himla fin i håret :D

Sedan vid 12.20 lyckades Ove på Backmans kontaktlinser att prova ut linser till mig på 20 minuter - något som Synoptik inte lyckades med på tre besök på 1½ månad. DET tackar vi för :)

Hem igen, äta lite lunch och fica lite lunch till sjuklingen hemma. Efter det stallet i snöstorm. Fattar inte hur mycket snö är det egentligen meningen att det ska komma så här innan jul :(
Alla hästarnas täcken var fulla med istappar :S

Fixade till alla hästar (B är borta så det blev några stycken) och åkte sedan hem för att ha riktig träff med min kära make som återvänt från andra sidan Sverige. Väldigt trevligt :)

Inga kommentarer: