tisdag 24 augusti 2010

Glad

Titta vad jag har fått :



Jag fick den av Saraconnemara - en jättetrevlig blogg. Hon som skriver är, liksom jag, en ponnymamma och då känner jag mig hemma :)

Nu när jag fått denna fina gåva så ska jag:
länka till den jag fått den ifrån
* skriva 7 intressanta saker om mig själv
* ge vidare till 7 andra bloggar som man tycker förtjänar den

Jag skickar vidare till:
1. Chateau III
2. Millan & Lotus
3. Florenzo DS
4. Sparvöga
5. Monas Universum
6. LisaFlisa
7. Linda och Chocco

7 intressanta saker om mig:
1. Jag äter alltid samma sak till frukost och det har jag gjort i mer än 10 år
2. Jag läser enormt mycket böcker
3. Jag äger en internetbokhandel
4. Jag är utbildad barnskötare men jobbar inte med barn
5. Jag kommer inte på  
6. sju intressanta saker om mig själv
7. och det kanske säger en del .... :S

Tack snälla Saraconnemara för att du skickade den här gåvan till mig :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Såklart jag gjorde - jag är ju här och snokar nästan dagligdags även om jag är dålig på att lämna fotspår efter mig.
Från en ponnymamma till en annan vettu ;-)