torsdag 12 augusti 2010

Dålig människokännedom

Ett återkommande "tema" i mitt liv är att jag har dålig känsla för "bra" respektive "dåliga" människor. Vad gäller hästar så "känner" jag fort hurvida jag gillar den här hästen eller inte och det brukar stämma, eller egentligen har det alltid stämt. Men med människor ... nej det fungerar bara inte.

Jag funderar - borde kanske ha någon annan med mig, som är lite bättre på sånt här, när jag ska fatta stora beslut av något slag ...

Hur som haver - lurad är jag men jag ska "slåss" och inte ge upp så lätt inte. Nu har jag vidtagit mått och steg och så får vi se hur det går!

2 kommentarer:

Stina sa...

Men jisses så trist !
Bra att du orkar ta tag i det hela och jag hoppas det löser sig snart !

Annette Wallenius sa...

Go syster go syster, you can do it!