fredag 2 april 2010

Nu struntar jag i det här

Knät har inte blivit ens det lilla bättre så nu struntar jag i doktorns order om att ta det lugnt. Jag ska rida idag! Ja jag vet jag är dum men hur motiverat känns det att sitta som en degklump i soffan om det inte ens hjälper. Ja jag fattar att det inte blir bättre av att rida heller MEN kanske blir det inte sämre heller ...

Igår fick jag hjälp med Zorinos motion av snälla S. Hon och B var först ute i skogen och galopperade på Bergavägen. Rasmus fick spelet och skenade iväg - varpå Zorino hänger på (såklart!) men det gick ju bra det med. Hem kom dem men sedan väl hemma inne på stora volten blev tydligen Zorino rädd för något och hoppade till och S ramlar av ... varpå B också ramlar av. Hahaha knäppa hästar - som tur var gjorde ingen illa sig.

Inga kommentarer: