tisdag 6 april 2010

Besviken

Jag är jättebesviken. Fick nyss ett mail från lagledaren i E´s allsvenskalag. Det var anteckningar från mötet, där jag inte kunde närvara. Det finns 9 ekipage anmälda till laget men bara 4 rider i varje omgång, det är 3 omgångar. På mötet beslutade man att ta ut laget genom att låta de 4 ekipagen som gjort bäst ifrån sig på förklassen rida i lagklassen.
Förra året var jag lagledare för det här laget - jag såg till att alla anmälda fick rida minst en gång. Så valde jag ut laget.

Jag har inte beslutat mig för om E verkligen ska vara en del av laget eller inte. Det beror lite på hur besviken hon blir. Vi kan åka på varenda tävlinga ändå och vara med i förklassen - så får hon ändå tävla men jag känner mig tveksam till om hon ska vara med i laget ...

Inga kommentarer: