torsdag 29 april 2010

Jenny-träning

Idag var det dags för hoppträning hos Jenny igen. Men jag var alldeles för ofokuserad under träningen så jag var tvungen att fråga E efteråt ifall det hade gått bra :s
Hon kollade konstigt på mig och undrade ifall jag inte hade sett att det gått bra ...
Hm - ja vad säger man då - att man knappt tittat för att man stått och snackat med andra föräldrar.

Tjejerna hade kul i alla fall - det uppfattade jag.

För övrigt har jag idag varit på ett 10 minuters besök hos en ortoped. Han ställde lite frågor, kände och klämde på knät, frågade hur och var det gjorde ont, skrev en remiss till MR och hann sedan småsnacka lite om Tullinge innan dessa 10 minutar hade gått ...
Vad säger ni om det va? Hihi. Bra att jag fick remiss till MR i alla fall.

Inga kommentarer: