tisdag 13 april 2010

Lagträning

Ikväll är det lagträning för ponnyhopp. Det ska bli kul.
Kommer just på att jag inte har berättat hur det gick med laget, jag berättade ju att jag blev så besviken. Jag skrev ett mail till lagledaren och förklarade hur jag tänker och att jag är missnöjd. Varpå hon skickade ut frågan till alla föräldrar. Alla utom en höll med mig så då ändrades uttagningsprinicpen för laget MEN sen fick lagledaren reda på att vi fått med två lag så då får alla ändå rida. Så för närvarande är vi 5 st ekipage i varje lag.
Ikväll är det träning för en tränare som E aldrig har träffat och hon är lite nervös. Men det kommer säkert gå jättebra. Både hon och Kakan är så duktiga så det ska inte vara några problem.
Min pålle får vila idag - skönt för honom. Inatt sov han utan täcke för första gången. Också det himla skönt iom att han har lite skav på bogarna. Vi har runt 10-12 grader inne i stallet på nätterna och då behöver ingen häst något täcke egentligen. Han har haft ett tunt bomullstäcke i några veckor nu så det gjorde nog varken till eller från.

Inga kommentarer: