söndag 21 februari 2010

Så trist

Jag är sjuk å kan inte rida ... jag blir så himla frustrerad! I fredags och igår fick Zorino vila eftersom jag är så dålig. Idag ska världens bästa Sofia rida min stora skrutt - tusen tack för det. Nästa veckas planering ser ut somså:

Måndag: försöka övertala bästa B att rida min lektion istf mig (hoppas hoppas hon vill och kan)
Tisdag: longera i djupsnön (det kräver inte så mycket av mig så jag hoppas jag klarar det)
Onsdag: löshoppning
Torsdag: Moa har lovat rida igen

Sen hoppas jag verkligen att jag orkar rida igen. Jag är förkyld men har också jätteont i de övre luftvägarna när jag andas så det känns lite viktigt att försöka låta bli att bli anfådd.

På torsdag måste jag vara frisk för då ska jag, B och E åka till Göteborg Horse Show. Det ska bli jättekul.

1 kommentar:

VildeKaja sa...

Åh, avundsjuk på Göteborg!! Vill också åka dit men har tyvärr annat för mig. Den showen slår ju Globens show med hästlängder om man får säga så. Ha så kul och shoppa massor!!! :-D