torsdag 25 november 2010

Vädret

Fattar inte vad det är med vädret :S Det är bara november än ... undrar om vädergudarna har missuppfattat saker och ting här nere på jorden. Det ska INTE vara minus hundra miljoner grader i slutet av november, det är inte kul alls. Och inte ska det finnas så här mycket snö heller. INTE ok!

En sak tror jag i alla fall - det lär bli många täckes-köp på Globen-mässan i helgen. Alla människor som trodde det var ett tag kvar till istiden. Fast det kanske bara är jag som är dåligt förberedd.

Igår fortsatte jag att klicka in Cuba på ljudet, att det efterföljs av godis. Hon var superduktig och jag tror hon fattar men jag hade lite dålig tajming för hon blev lite distraherad av att hennes mat låg i boxen - jag störde helt enkelt när hon åt. Men det gjorde inte så mycket, större delen av tiden så hade hon fokus på  mig. Jag tänkte att OM hon verkar fatta idag också så ska jag försöka få henne att ta godiset ur min hand nära marken. Som en inledning på att lära henne sänka huvudet.
I natt låg jag och funderade ut roliga saker att lära henne :D

Inga kommentarer: