lördag 8 maj 2010

Rosett

Jag har vunnit min första rosett - jag fick 20 poäng av 30 möjliga. Alla som var godkända fick rosett. Ponnydottern kammade hem andra placeringen och Sofia och Sudden vann hela rasket :)
Vi har haft en väääldigt rolig dag men tyvärr lite för mycket regn och lite kallt. Men men man kan inte få allt här i världen.

Jag har gjort min tävlingsdebut och blev godkänd - jag är nöjd :)
Vattenmatten gick inte men jag klarade av att öppna grinden och stänga den efter mig!
Notera min fina enhandsfattning

Notera min häst förskräckta uttryck

Kolla vilken fin!

4 kommentarer:

Stina sa...

Grattis, bra jobbat =)

Irene sa...

Jättegrattis!

Maria sa...

Grattis!! Vad kul att det gick bra!! Klart att dressyrhästar INTE gillar blå mattor på ridbanan, den kan ju bitas :)

Ullis sa...

Vad roligt!! Grattis till den fina rosetten! :)