fredag 30 september 2011

Kanske inte ändå

Fick tag på vår veterinär igår och hon tror, som någon av er läsare, att det är sulömhet men hon kan ju inte veta säkert. Och de ska behandlas som om det vore fång - butta i två veckor, mjukt i boxen, endast grovfoder osv. Jag visste inte att sulömhet ger samma symtom som fång. Hovis tror fortfarande på fång. Jag VILL såklart tro på veterinären men vet inte om jag vågar ...

Så snälla hålla alla tummarna ni kan för våra finaste goaste små ponnier!

Denna dag började inte bra, jag sov som en kratta, drömde bara mardrömmar om fång och så :(
Som tur var blev fortsättningen bra mycket bättre. Hem till oss idag kom en ny liten gosig ponny och idag har även vår fina lilla Qalle fått åka iväg till sitt nya hem. Lastningen av Qalle gick jättebra och jag hoppas och tror att han kommer att trivas jättebra med sin nya duktiga ryttare.

Får jag presentera "Nizze":



Inga kommentarer: