söndag 25 september 2011

Dålig dag

Denna dag kommer inte gå till historien som en av de bättre ... om man uttrycker det milt :(

Vi åkte till Lillhästen i Stav för att prova hoppsadel till Cuba. När vi är klara efter ca 2 timmar så är bilen trasig. Som tur var fanns Mari i närheten och kunde komma och hämta oss och hästen. Bilen fick stå kvar. Jag ringde Assistans och de skulle ringa när de närmade sig. När vi kom tillbaka till stallet så kom snälla Jörgen och hämtade mig och skjutsade hem mig så jag kunde hämta Nicklas bil. Sedan full fart tillbaka till bilen. Bärgaren hade ringt och var på väg. Som tur var kunde han koppla bort låsen på hjulen (jag har automatlåda som hade låst sig i p-läge och jag har fyrhjulsdrift) och kunde forsla min bil till verkstad i Haninge.

I morgon skulle vi ha åkt på Skol-DM men det är ju bara att glömma. På något vis måste jag dock ordna en bil till på lördag då det är omgång 2 i hoppallsvenskan.

Så här såg det ut:

Inga kommentarer: