söndag 24 april 2011

Städa och feja

Har jag gjort idag ... på stallet alltså. Krattat runt hela stallet. Eftersom ingen huserat här sedan flera år så har det ju växt igen på sina ställen. Jag krattade bort gammalt "bööös". Sopat inne, fyllt på vatten i hagen, mockat, putsat lite på lädergrejor ... ja en allmän pysseldag kan man säga. Emma lasttränade, E och M red en sväng ute.

Sedan blev det champagne och grillat på altanen hemma med mitt livs kärlek som kom hem idag efter 10 dagar utomlands. Längtat har jag gjort - efter både mannen och sonen!! Men nu är de hemma igen - känns mer än skönt :)

Jassan och Andor blev 2a idag i Mantorp (fälttävlan) - dom är bara sååå himla bra :)

I morgon är det Pay&Jump på Runsten som gäller. Två starter med Qalle, en med Nido och en med Cuba. Ska bli roligt att se hur Qalle beter sig :)

Btw: mannen gav mig en fin liten påskpresent - en Ipad :) Gissa om jag blev glad!!!

1 kommentar:

Tina sa...

Hej Tina här igen,Glömde lämna mitt telenr o mail adress.070-8547701 mail:tinaalatalo@msn.com. Tack