lördag 26 mars 2011

Förberedd

Laddat batterierna till kamera och filmkamera - check
Skrivit ut startlistor och ryttarmeddelande - check
Räknat ut prel. starttider - check
Ställt om klockan - inte check (gör jag när jag går och nannar)
Ätit uppladdningsmiddag - check

Verkar jag nervös så är det av den enkla anledningen att jag ÄR nervös. Brukar inte vara så här nervös redan kvällen innan (inte nu längre, annat var det förr i tiden ... jösses, kräkfärdig en vecka innan tävling) men eftersom det är första kvalet så vill jag sååå gärna att hon ska vara felfri. Nido har varit lite jobbig i veckan, lite svår och studsig, bockat på stället när vi varit ute och ridit ... ja han har väl lite vårkänslor han också, kan man gissa. I alla fall så hoppas jag att dom två vänder denna energin till att hoppa fint :)

Snälla ALLA som läser - håll tummarna för Emma och Nido imorgon!!

I morgon får vi också träffa Nidos och Cubas pappa. Det ska bli enormt roligt. Han startar precis före Emma i kval-klassen. Han startar som sist i avd A och Emma som först (och enda) i avd B.

4 kommentarer:

Maria sa...

Håller såklart tummarna för er, Lycka till!!!

Anonym sa...

Håller alla tummar och tår. Vi ber till han där uppe. Lycka til.

Helena sa...

Och hur gick det då????

Annette Wallenius sa...

Men gud. Kan man aldrig få veta hur det gick?
p&k