lördag 11 september 2010

Trevlig dag

Idag har vi klarat av tävlingsdebuten med lill-skrutt-ponnyn :)
Han uppförde sig exemplariskt - dock lite svårt att stå stilla men det gör ingenting. Han fick stå ensam i transporten och han fick stå rätt länge både före och efter men det var absolut inga problem med någonting. Skönt!
Uppvärming och framhoppning gick jättebra. Inne på banan blev han lite taggad men E skötte det jättebra. Dom fick ett nedslag och ett stop. Infångarna på hindret var som två brunnar och det tyckte han var lite läskigt - men dom kom igen bara och då gick det så bra så. Det fanns ett hinder som såg ut som två morötter (infångarna) och där trodde jag han skulle titta men icke - det flög han bara över hihi.
Det gick jättebra och han var såå duktig :)

Vi hann också med att titta dels på några av E´s kompisar från laget och dels på en annan tjej vi känner. Lagkompisarna kom tvåa resp trea i sin klass - så det var toppenroligt :)

Här kommer lite bilder (och en film - längst ner):


Vad gäller filmen så kan jag meddela att anledningen till att den är så kort är att filmaren (inte jag) glömde sätta på kameran först ....

3 kommentarer:

Millan sa...

Och det var faktiskt inte mitt fel den här gången :P

VildeKaja sa...

haha, han ser HUR pigg ut som helst. Vilken framåtbjudning! Duktigt ridet av Emma, jag hade aldrig vågat. puh! Grattis till härlig ponny! :-)

Annette Wallenius sa...

slarvig filmare... Men man ska ge folk en andra chans tycker jag.