lördag 25 september 2010

Tillbaka

Så nu är jag tillbaka hemma igen. Jag har varit hos min bror, tillsammans med min syster i några dagar. Det har varit vääldigt trevligt :) Vi har pratat, flamsat, tjattrat, druckit vin och ätit jättegod mat. Tusen tack till bror, syster och svägerska. Goa svägerskan följde med hem och ska vara här några dagar. Det tycker vi om :)

I onsdags åkte E till Runsten med Nido och hoppade 70 och 80cm. Meningen var att hoppa 90cm men det blev ändrat i sista stund. Hon fick hjälp av snälla Mia och eftersom Mias dotter skulle hoppa 70 och 80 så passade det bättre om E också gjorde det.
I 70cm var dom felfria och red en fantastiskt bra runda - som jag hann se precis innan det var dags att åka iväg till bror.
I 80cm rev dom sista hindret. E säger det berodde på henne :)

I morgon åker vi till Tyresö med Nido och hoppar 80cm. Det blir roligt och jag hoppas dom blir felfria.

På måndag ska E och Kakan vara med i Skol-DM på Rastaborg. Det blir en enormt tidigt morgon :( men säkert en rolig dag :) Skol-DM rids i höjden LC+5 så det ska nog Kakan klara.

Nästa lördag är det dags för nästa omgång i Allsvenskan Div II.

1 kommentar:

Annette sa...

Tack min lilla söta syster, leille bror å finaste svägerskan. Det var så roligt.