onsdag 29 september 2010

Kanske det roligaste någonsin

Jag behövde något extra idag och det kan jag lova att jag fick. Jösses - så skoj som jag och E hade idag med hästarna, har jag kanske aldrig någonsin haft :D

Vi åkte med båda till Botkyrka terrängbana. Med oss hade vi Mia (som vi har köpt våra ponnier av) och hennes dotter J. Dom hade också två ponnier med sig - ytterligare en syster till Nido och Cuba och så en till. Tjejerna hoppade och red en lång stund på alla terränghindrena och sedan drog vi en repa i slingan. När jag hade kollat E hoppa Cuba så kände jag vilken pålitilig dam detta är. Så när vi rejsade kändes det BARA kul och inte läskigt någonting. Så himla roligt :)

Vilken fin ponny - go och glad hela tiden, och väldigt pålitlig :D

Stort tack till snälla Å och M som var med som publik.
Tack snälla M för att du orkade fota.
Förlåt Å för att det blev lite fördröjning :)

1 kommentar: