tisdag 31 maj 2011

Äcklig bild

Cubas krossade giffelben. Lite äcklig bild men man ser verkligen hur många bitar det blev. Nu är de i alla fall inte ivägen längre. Jag slapp spruta Cuba - sa att jag faktsitk inte vågar. Så jag fick recept på Hioppotrim som då ska vara iställte för penicillin men inte lika effektivt. Hämtade ut det (fem dagar) och Metacam (också fem dagar) och det kostade 1300:- ... men det är det värt. Tror dessutom jag har på försäkringen att det ingår mediciner. Hoppas hoppas ...
Men allt för min lilla skrutta ska må bra.

Hon mår förvånansvärt bra, bryr sig inte om något. Verkar inte ha ont. Skönt!

2 kommentarer:

Å sa...

Skönt att eländet är borta!

Maria sa...

Skönt att det gått bra! Jag gillar inte heller att spruta, så tur att det finns Hippotrim :)

Såg precis på Facebook att du kom upp som vänförslag eftersom vi har några gemensamma vänner!!!