lördag 25 juni 2011

Både bra och dålig

Torsdag: Dagen började bra. Jag åkte och tittade när Emma hade avslutning på sitt ridläger. Det var hoppning. Emma valde att starta Nido i 80 cm och 90 cm. Båda rundorna gick bra men han rev ett hinder i vardera. Det var ändå bra språng och det är ju huvudsaken :)
Sen var det prisutdelning för både hoppningen och dressyren. Dagen innan hade alla ridit valfritt dtessyrprogram. Emma valde att utmana sig själv och provade LA:1. Hon klarade den förvända galoppen och skänkelvikningarna galant :) Hade dock problem med ryggningen. Alla tjejerna på läktaren var jätteimponerad uppvisningen och hon blev också tvåa :) Målet för dagen var att klara den förvända galoppen utan att han bytte och det gick ju bra. Sedan åkte vi tillbaka hem till vårt stall med Nido som blev överlycklig över att få gå ut i riktig hage tillsammans med Kakan. Efter det var vi rejält trötta och åkte hem. Där väntade inte så roliga saker - både min dator och vår bredbandsrouter hade slagits ut av blixten på morgonen :(
Nicklas köpte en ny router på vägen hem så HELA eftermiddagen (när jag hade tänkt vila) gick åt till att installera den. Datorn däremot är så död den kan bli :(
I den ligger bilder och filmer från hela vårens tävlingar ... tror ni jag är glad? Senaste backupen gjorde jag i februari.

Inga kommentarer: