onsdag 11 november 2009

Torsdagsträning blev tisdagsträning

Igår var vi hos Jenny - en tisdag. Hon kan inte på torsdag så träningen flyttades till tisdagen istället. Denna gång tog vi med oss en annan ponnytjej på stallet och henns ybersöta lilla femåriga ponny.
Det var en del tekniskt svåra hopp igår men Kakan är i toppform verkar det som. Lilla minsta Kakis hoppade högst av det gänget som var med igår. Det blev inga jättehöjder men det är ändå lite "skoj" när den minsta hästen hoppar högst :D
E och jag var själv med fyra av dem fem hästarna igår. E hjälpte till och mockade de två små boxarna så fixade jag de stora och även om vi var lite sena ut igår så hann jag med att rida Zorino i ca 45 minuter, innan vi åkte iväg till Jenny. Ibland kan även jag vara lite snabb :)
Idag blir det dubbel-lektion för mig och Zorino hos Jenny - DET ska bli sååååå kul :D

Inga kommentarer: