söndag 1 november 2009

Kärlek

Jag är sjunde himlen ... om rida var kul igår så var det ingenting i jämförelse med idag. Herregud vad trevligt det var. Idag provade jag lite mer, kände efter, krävde att han skulle lyssna på mig istället för att vara uppmärksam på sånt som hände runtomkring. Då blev han också lite lugnare. Redan från början idag var han mycket lugnare än igår. Dels är det väl att han fick jobba lite igår och dels att han börjar känna sig lite mer hemma. E fick också prova på att rida och hon tyckte det var jättekul.
Jag ser fram emot första träningen hos Jenny. Jag tycker det är svårt i vänstervarv, han är liksom lite på sidan av mig ... svårt att förklara. Hans bog åker utåt på något vis. Det problemet är bara i vänstervarv så det ska Jenny få hjälpa mig med.

3 kommentarer:

LisaFlisa sa...

Vad härligt det låter!
Man blir lite avis, jag vill också rida :-)
Massa kramar

PEWS sa...

Bara att komma upp så får du rida :D
KRAM

VildeKaja sa...

Fy vad roligt ;-) Visst är det härligt att befinna sig där uppe bland molnen.. =)