fredag 11 september 2009

Ändrade planer

Ibland blir saker och ting inte riktigt som man tänkt sig. Jag skulle sälja min finaste kille för min egen och hans skull. Eftersom jag verkligen känner att jag behöver komma vidare. Men det har varit en plåga att visa honom, en plåga att tänka att han ska åka iväg och så får man aldrig mer se honom. Meningen var ju att han skulle finnas kvar hos oss ända tills han dör. Men så dök det upp en liten ängel ...
En som gillar honom som jag gillar honom, som känner honom, som kan tänka sig att ge honom den tid han behöver i skogen. Sofia ska ta hand om honom hälften av veckans dagar.

Sofia är Suddens halvfodervärd och gör det möjligt för mig att slippa sälja honom men ändå köpa mig en ny häst :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Jag såg nedan en efterlysning av mig. Var det tokigt av mig att lämna en kommentar här, eftersom du vill ha kontakt..? Hoppas inte det.
Kul att du behåller Sudden. Jag står för mitt ord: ni är fina ihop. Nu har jag bara sett er på bild och video, men jag tycker om att se er tillsammans.

/ Ryttaren i Göteborg

PEWS sa...

Till Ryttaren i Göteborg:
Om du är den jag tror så följde jag din blogg förrut men nu har du antingen flyttat den eller slutat skriva för det var läänge sedan du skrev ngt där. Du har en jättefin häst och en söt hund och en man som är som en lite havrexxx
Är det du? :D

Anonym sa...

Åh, nej...det var inte jag. Vad synd. :-(
Jag har inte ens en blogg, men hit till dig har jag hittat pga. av min stora passion och hobby här i livet: hästar! :)
Här i din blogg finns mycket att hitta för en hästälskare, vilket är kul. Jag har inte hittat så många bra bloggar där fokus ligger på just hästar. Hos dig finns det fokuset och det är sååå ooolidligt kul! :)
Du har fina kort på era vackra hästar (speciellt Sudden) och era videos på er själva då ni rider. Vilket är jätteroligt! Jag får även sådant kli i hästnerven och sådan hästabstinens varje gång då jag varit här på besök! =)

Men ryttare är jag dock! Och jag bor i Göteborg! Jag har inget bra anonymt namn att använda här på nätet, därför har jag aldrig skrivit under med mitt namn.

Ha en bra dag! Krama hästarna!