tisdag 12 maj 2009

4 dagar i rad

Har jag ätit middag i stallet - kul ... *not at all*

Idag blir det i vilket fall träning hos Jenny och DET däremot är alltid lika roligt. Jag vet inte riktigt varför men det är alltid kul att se när E hopptränar. Det är för övrigt alltid lika kul att hjälpa E med hennes ridning. Om det någongång blir så att jag själv inte har en egen häst eller om det skulle hända att jag inte kan rida eller något sånt ja då har jag i alla fall E och henns ridning att roa mig med *hihi*.

I morgon är det sista träffen på Strömsholm - slutprov i dagarna två och sedan är jag utbildad Hästskötare ... inte illa :D

På fredag efter lunch åker jag till landet men ystra-systra. DET ska bli jättetrevligt att umgås lite med min allra, allra goaste bästaste bästissyster :D

1 kommentar:

Teija sa...

Hm, det är ju så jag överlever - på att tjejerna rider.
Det är så härligt att få vara med dem och se deras framsteg. Har man ridit lite som jag ju har, så vet man ju hur svårt och därför roligt det är!
Ha en go helg:D