lördag 7 februari 2009

Lite tid

Nu kan man ju undra vart ponnymamman tagit vägen :) Här är jag - tjohoo !
Jag har ägnat ganska mycket tid åt att föraöka sätta igång Sudden igen efter de 2 ofrivilliga veckornas vila. Tråkigt att han fick vila och vi fick "börja om från början" men men hans väl går före min ;)
Idag åkte jag och Bella till Bröta och red i ridhuset. Det var himla kul och allt kring transporterna dit och hem gick jättebra. Själva ridningen var sådär, jag tror att Sudden var lite trött och kanske hade han lite träningsvärk från igår. Då red vi dressyr i skogen och en liten stund på banan.
Sudden har haft en liten svullnad på ena bakbenet, lite som en stor galla. Idag var den mycket bättre och hade gått ner nästan helt men han ska inte få hoppa förren det är helt bra. Så på torsdag åker bara Emma och Kakan till Jenny och Sud får stanna hemma.

Inga kommentarer: