fredag 20 februari 2009

100 mil på en dag

Igår åkte jag till Göteborg och tillbaka - på samma dag. Vi (jag, B och E) åkte hemifrån vid 7 på morgonen och kom hem igen vid lite efter midnatt. Nu undrar ni lite om jag har blivit helt tokig! Men nej inte riktigt, eller det beror på hur man ser det. Vi skulle såklart till Göteborg Horse Show och ännu viktigare till mässan *hihi*.

Vi såg världens finaste häst och jag är så glad att vi åkte, han var värd varje mil - antagligen får jag aldrig se honom live något mer eftersom han ska sluta tävla. Jag pratar så klart om Briar :)


Det blev lite bra shopping. Jag köpte mest saker till ponnydottern och hennes ponny. Klart hon ska ha lite fina saker till Allsvenskan ... eller hur ;) Det blev en fint grått tävlingstäcke i fleece, gråa lindor, ett jättefint svart/vitt träns och en urgullig svart grimma med broderat 'Kakan' på. Till min egen goaste ponny köpte jag ett vinrött schabrak och matchande lindor till :)

Inga kommentarer: