tisdag 22 maj 2007

Nyheter

Jag har bytt från en klinik till en annan för att slippa åka så långt. Jag tar den kliniken som ligger närmast och jag fick en tid torsdagen den 31 maj. Håll tummarna för att det går bra för oss då.

Nu är det helt bestämt att Sud åker till Öland tillsammans med mina goda vänner. Jag åker ner med honom efter midsommar och stannar någon dag för att se att han trivs och sedan åker jag hem för att flyga iväg till USA. Han kommer att ha det såå bra. Det är tre eller fyra tjejer som ska turas om att rida honom, skogsridning bara så han inte tappar alltför mycket muskler. Det blir toppenbra. Det kommer att finnas möjlighet för honom att komma inomhus på nätterna om det blir för mycket mygg och knott. Jag vet att han inte tål mygg och knott-bett så bra.

Men så jag kommer att sakna honom och att inte få rida på en hel månad. När vi kommer hem från Rättvik vill jag nog åka ner och hämta honom på engång, kan jag gissa.

Inga kommentarer: