fredag 4 maj 2007

Kladdigt

Fick till slut tag på värmelera - Hästbiten inne i stan hade EN sista burk kvar. Den tar jag, sa jag på telefon och störtade iväg in till stan. Det var naturligtvis massa kö på vägen hem så jag kom försent till ett möte ... men men "shit happens".

Så igår em smörjde jag in hans knän och ländryggen med massa kladdig värmelera och så på med plastfolie. Det gick ju bra ... fast vi får ju se hur länge den plasten satt kvar. Förhoppningsvis ändå i natt så den hinner göra någon nytta.

I em ska jag få låna en häst så jag kan vara med på lektionen och det ska bli riktigt kul att rida igen på riktigt. Känns som jättelänge sedan men det är ju bara en vecka sedan vi var ute och racade runt i skogen.

Och i morgon är det golftävling ... hur nervös som helst är jag. Jag kommer att komma sist, pinsamt!

Inga kommentarer: