torsdag 26 april 2007

Yes

Så bra som jag red idag har jag nog aldrig ridit ... någonsin. Både jag och Sudden var helt avslappnade, alla galoppfattningar gick jättebra. Sudden var mjuk och följsam, han gick på tygeln nästan ända från början. Om han trampade under sig ordentligt kan jag inte riktigt säga men det kändes så. Vi var helt ensamma, volten var jättefin, vädret underbart. Den enda smolken i bägaren var att det blåste liite för mycket, men inte kallt. Jag slutade medans det kändes som bäst, lika bra det ...

Imorgon bär det av ut i skogen med ridgruppen. Det blir toppenroligt.

1 kommentar:

VildeKaja sa...

Jag är allt bra avundsjuk på den där känslan du berättar om. Det är allt för länge sedan jag själv kände den.. :-(
Håller dock modet uppe... ;)

KUL att er nya sadel funkar och att det märks så väl på alla möjliga områden..
Snygg är han också.. Sudd..